About Me

My photo
Ema Faima Ahmad 24 Tahun Kakitangan UM + Pelajar UITM + Dealer Felinna Inchloss (Universiti Malaya,KL atau Manjung,Perak) Dealer Treenea (Universiti Malaya - Ema) (Manjung,Perak - Diba) Lain2 Produk Aurawhite, Maixara, Belvya,dan lain2. 0175213121-Ema 0132116780-Diba (SMS/Whatsapp)

Followers

Saturday, February 5, 2011

DARI PUTIH KE KUNING KE BIRU..

ape yang dari putih ke kuning ke biru nih??
haaaa... apekah? apekah?
agak2 anda apekah?
heeeee...................

hmmmm...
sebenarnye.... ni kaler kete..
ade la sorang mamat nih.. kawan aku. sekarang dah bekas kawan kot. HAHA.
kejam kan aku x nak kawan die dah.
tapi itu la yang sepatutnye.
die memang x layak jadi kawan aku.
dan mungkin kawan kepada semua orang.
die patut duduk bekepit je dengan awek die.
jangan kawan dengan orang laen.
sbb.. awek die yang paling penting.
cakap awek je yang d dengar.
awek 2 mengikis ko pun ko layankan jek.
haissshh.. Allah bagi akal untuk fikir la babe.
dah tua bangka beso panjang pun x kan x boleh fikir baek buruk.
haaaa aku dah menulis dalam keadaan beremosi. 
marah ni tahu!!
ehhh tapi kannn.. aku bukan x nak kawan die sebab die ade awekk.
aku sikit pun x jelez tau.
x heran pun.
lantak ko la kan.
yang x seronoknye... ko tipu aku.
ko pinjam duet aku x reti2 nak bayar.
tapi ko tukar kaler kete dah 2,3 kali kan.
banyak pulak duet ko.
kakak ko kate ko cat sendiri kete. spray jek.
tapi kannn.. ko beli spray pakai ape pulak kan..
pakai daun ke?? pakai air liuq basi ko? haishhh.. 
aku banyak kali jumpe kete ko jek.
nak sangat aku jumpe tuan punye kete.
nak tengok ko nak lari mane..
yang peliknye kannn.. kenape ye ko tuka2 kaler kete?
ciap tuka no plat kete bile ko tinggal kan kete kat umah akak ko?
takutttt? ko ade buat salah ke? 
ko nak lari dari sape? aku? atau ko memang banyak lagi hutang dengan orang lain?
aku tahu ko x kan bace entry nih.
sebab ko bute it kot. hahahhaahhaha..
x tau la plak kalau sekarang dah celik kan.
yang pasti... aku x kan HALALKAN duet aku 2!!
aku tolong ko time 2 sebab pk ko betul2 perlu duet.
rupe2nye ko tipu aku.
kakak ko kate, ko pinjam duet aku 2 untuk perempuan bongek 2 kan.
sanggup ek ko meminjam hanya nak penuhi permintaan awekk..macam s*** kan.
aku nak duet aku la weyhh..
walaupun tidak la banyak mane kan ko hutang aku.
tapi aku tetap akan tuntut..
sebab.... ko dah tipu aku!!!!
jangan la nak lari lagi..
ko lari kat dunia. kite jumpe kat akhirat oke.
mungkin ko rase senang bayar kat sana nanti kannn..

kereta wira BES 8291

nota tangan : pandai berhutang pandai bayar la weyhh!!

No comments:

Klik la. Comel ! Jom Oder !

Klik La Tabung Saya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...