About Me

My photo
Ema Faima Ahmad 24 Tahun Kakitangan UM + Pelajar UITM + Dealer Felinna Inchloss (Universiti Malaya,KL atau Manjung,Perak) Dealer Treenea (Universiti Malaya - Ema) (Manjung,Perak - Diba) Lain2 Produk Aurawhite, Maixara, Belvya,dan lain2. 0175213121-Ema 0132116780-Diba (SMS/Whatsapp)

Followers

Monday, February 28, 2011

HEPY BEZDAY MY DEAR

letter to my bff :

Allah selamatkan kamu..
Allah selamatkan kamuu...
Allah selamatkan kamu..Nur Amalina Binti Isa..
Allah selamat kan kamuu...

Hepy bezday to u..
hepy bezday to u..
hepy bezday to u .. Nur Amalina Binti Isa..
Hepy bezday to u....

tepuk tangan ramai2..............clap2... :)


**aku copipes dari fb.. hehe..


**ni kek dari aku untuk ko..gambar jelah aku bleh bagi.. haha


harini 28.2.2011 genap 22 tahun umur kau ema..
haaa ema??
bezday aku ke arini??
ehhhh pasti la tidak..
aku mude lagi dari ema yang nih..eheee..
ema ni bff aku..
nickname kami je sama..
tapi die x panggil aku ema..
die panggil aku dgn name faima..

dear, rindu gilak kat ko tau.
last jumpe taun lepas bulan 7.
itu pun setelah berape taun kite tidak ketemu..
jarak memisahkan kite kan... cewaaahhh..

masing2 da ade life masing2..
so memang susah nak berjumpe..
ko gan family dah pindah johor.
aku masih lagi kat manjung nih..
ayah ko masih berkhidmat dengan NAVY.
ayah aku plak dah jadi EX-NAVY..
aku sangat rindu kenangan2 kat skulah.
SMK PANGKALAN TLDM sentiase dalam hati babe... cewaahhh lagi sekali... HAHA

lepas ni ntah bile kan dapat lepak2 lagi.
naseb baek la ade Fb.. dapat la kite borak2 selalu.
nak col?? nak sms?? hehe..memang payah la kan..
melainkan ade hal yang memerlukan... hehe
biaselah masing2 dah sibuk..
tapi.. x col..x sms x bermakne kite lupe kan..

ehhh.. time sekulah dulu kan tiap kali bezday ko, mesti aku bagi adiah kan..
begitulah sebaliknye ble bezday aku..
sekarang dah jauh nih...memang susah la ckit..
last adiah mase form 5 la kan..
ko nak adiah kene datang manjung tau..ehee..
x tau nak taip ape dah..
jom layan gambar plak..


 **bile lagi nak lepak lumut dengan ko nih..


**bile lagi nak berHONEYMOON dengan ko macam nih.. pegi pangkor together2.. hehe


 **bile lagi nak snorkeling?? n jumpe abang guide yang ensem.. eheee...


 **bile lagi nak pakai baju sama macam nih??


 n last but not least, 
semoga ko bahagia sentiase dengan Incik Helmi Equal..
cepat2 habis blaja n blanje aku nasi minyak..




.....................................

(bace dengan nada berpuisi ye) 

On your birthday,
I wish for you the fulfillment
of all your fondest dreams.
I hope that for every candle
on your cake
you get a wonderful surprise.
I wish for you that
whatever you want most in life,
it comes to you,
just the way you imagined it,
or better.
I hope you get as much pleasure
from our friendship as I do.
I wish we were sisters,
so I could have known you
from the beginning.
I look forward to
enjoying our friendship
for many more of your birthdays.
I'm so glad you were born,
because you brighten my life
and fill it with joy.


Happy 22nd Birthday!


nota tangan : bezday aku tahun ni bulan puase.. eheee..saje nak bagitau.. 






3 comments:

Anonymous said...

thnks dear uat entry pasal aku...
aku baru tahu ko ada blog...heehee...
syggg gile kat ko....muahhh muahhh...
<3 <3 <3

Anonymous said...

aku pun rindu gile kat ko..kalau ada rezeki aku dtg la sana...=)
doakan aku yer dgn helmi equal tu..chewahahhh...hahaha....
tp jgn riso..wedding ko pasti aku dtg..heehee..

^_^eMa^_^ said...

hahahaha...
klu aku nak kawen, ko org pertama aku bagitau..hehe.
klu ko dgn helmi nak kawen dulu pun aku restu jek.. HAHAHA..

luv u <3

Klik la. Comel ! Jom Oder !

Klik La Tabung Saya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...