About Me

My photo
Ema Faima Ahmad 24 Tahun Kakitangan UM + Pelajar UITM + Dealer Felinna Inchloss (Universiti Malaya,KL atau Manjung,Perak) Dealer Treenea (Universiti Malaya - Ema) (Manjung,Perak - Diba) Lain2 Produk Aurawhite, Maixara, Belvya,dan lain2. 0175213121-Ema 0132116780-Diba (SMS/Whatsapp)

Followers

Saturday, February 26, 2011

Jom Breakfast.......

haiiii..
selamat pagii..
anda2 d luar sana breakfast ape pagi nih?
ade yang x makan pagi ke???
ade jugak kan yang x boleh makan pagi2.. nanti saket perut..
aku pun lebih kurang macam tu jugak..
makan pagi dalam pukul 10 boleh la..
awal2 pagi macam pukul 7,8 pagi nak makan macam x lalu jekkk.
selera x bukak lagi..

oke..d sebabkan semalam dah breakfast berat.. nasi lemak..
so arini x boleh makan nasi lemak lagi..
nanti badan berlemak2 pulak..
susah pulak nanti nak kene pegi sedut lemak.. ahakss..
nasi lemak sehengget.. 
haaa tetibe teringat cite 'cuti2 cinta' 
nasi lemak 50sen. (kate farid kamil kepada si gadis lisa surihani) 
ishhhh lucah.. eheee. :)



haaaa makan depan PC jek? dalam bilik??
ni sebab malas.
malas nak pegi pantry..
walaupun pantry kat sebelah bilik jek..
x jauh pun..
kuar pintu bilik dah boleh nampak pantry..
tapi.... tetap malas... 
malas nak bejalan... heeee.. 


dulu nasi lemak 30sen, 50sen je kan.
sekarang mane ade dah.
paling murah sehengget la.
macam yang kat atas nih..
tu pun telur cinonet cikit tu aku mintak tau.
makcik tu pun macam nak tambah 2kupang bile aku mintak telur rebus.
eeeiiii berniaga nak untung jek..
dulu2 aku beli kat makcik ni, telur rebus + sambal + ikan bilis + timun memang wajib ade..
x yah la nak mintak2.
sekarang bile dah maju, telur dengan ikan bilis goreng dah kene mintak.
ishhh ishhh..

okee.. arini aku breakfast simple jek..


air milo dengan chocolate roll. :)
kenape aku beli air milo tin??
sebab aku malas nak buat air..
semua benda aku malas kannn.. haha

nota tangan : sekarang belum makan lagi. tunggu pukul 10.. eheee..


No comments:

Klik la. Comel ! Jom Oder !

Klik La Tabung Saya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...