About Me

My photo
Ema Faima Ahmad 24 Tahun Kakitangan UM + Pelajar UITM + Dealer Felinna Inchloss (Universiti Malaya,KL atau Manjung,Perak) Dealer Treenea (Universiti Malaya - Ema) (Manjung,Perak - Diba) Lain2 Produk Aurawhite, Maixara, Belvya,dan lain2. 0175213121-Ema 0132116780-Diba (SMS/Whatsapp)

Followers

Wednesday, February 23, 2011

PELIK BIN AJAIB

Ini adalah tanda-tanda kekuasan ALLAH S.W.T yang menciptakan masa, siang dan malam..
Tahun ini mempunyai banyak tanggal2 aneh dan menarik 
1.1.11
11.1.11
1.11.11
11.11.11
tanggal2 ini pasti menarik jika ade moment2 istimewa kan.
pasti ade yang mendirikan rumah tangga pade tarikh itu.
menikah pada tarikh yang cantek dan menarik.
senang d ingat kan..
terasa seperti mahu kawen tahun ini jugak.. hahahhahaha...
mule dah la ni gatai aku. ekeke.

ehhh balik pade digit 1 ini..
ade sesuatu yang istimewa yang aku nak kongsi kat cni.





Sekarang cuba korang ambil dua digit terakhir tahun kelahiran dan dicampur dengan umur korang pada tahun ini. 
Hasilnya pasti = 111 @ 11
Nice kan. Subhanallah !! It's miracle.. try la buat..

Contoh aku lahir tahun 1989
dan umur aku sekarang 22 tahun.

Hasilnya = (89+22=111)

jangan pk kan sangat tentang bagaimana ia terjadi.
boleh jadi gila nanti. hehe


nota tangan : bile duk kire2 umur nih, terasa aku suda tua..waaaaaa.. 













No comments:

Klik la. Comel ! Jom Oder !

Klik La Tabung Saya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...