About Me

My photo
Ema Faima Ahmad 24 Tahun Kakitangan UM + Pelajar UITM + Dealer Felinna Inchloss (Universiti Malaya,KL atau Manjung,Perak) Dealer Treenea (Universiti Malaya - Ema) (Manjung,Perak - Diba) Lain2 Produk Aurawhite, Maixara, Belvya,dan lain2. 0175213121-Ema 0132116780-Diba (SMS/Whatsapp)

Followers

Tuesday, February 22, 2011

sambungan terkejuttt....

oke ni entry ke 3 untuk harini.
gile la ema.. memang buang tebiat. HAHA






kawan yang aku maksudkan dalam entry  terkejutttt.. ni dah membalas.
aku suda dapat jawapan nye yang mengapakah, bagaimanakah dan kah kah yang laen.
setelah panjang lebar die menaip untuk memberi keterangan saksi, 
sebak tetibe aku rase.. huuuuuu..

nway dear,
ape pun yang awak buat,
gud luck oke.
all da bez.
setiap yang berlaku pasti ade hikmahnya.
mungkin rezeki awak bukan dalam bidang itu.
walaupun rugi berhenti d penghujung jalan,
tapi itu lah yang TERBAEK kan.
yang penting ape yang awak buat dapat restu dari parents.

saya rindu awak la.
sayang awak. muahh.. <3

nota tangan : aku ber'saya' ber'awak' dengan die? haaaaa jangan ingat kawan lelaki tau. kawan perempuan oke. memang kami dari awal kenal lagi ber'saya' n ber'awak'.. hehe

No comments:

Klik la. Comel ! Jom Oder !

Klik La Tabung Saya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...