About Me

My photo
Ema Faima Ahmad 24 Tahun Kakitangan UM + Pelajar UITM + Dealer Felinna Inchloss (Universiti Malaya,KL atau Manjung,Perak) Dealer Treenea (Universiti Malaya - Ema) (Manjung,Perak - Diba) Lain2 Produk Aurawhite, Maixara, Belvya,dan lain2. 0175213121-Ema 0132116780-Diba (SMS/Whatsapp)

Followers

Monday, March 14, 2011

bowling.. karoke..

jom maen bowling... 
ahaaaa..
entry ni sebenarnye dah basi.
sebab dah lame berlalu.
mule2 x mau cerite pun pasal ini.
tapi.. ntah xde idea.
hapdet jelah xtvt hujung mingguku ini.
xtvt bersama adek2 ku.
ladys day out.

ahad, 10 pagi..
dalam suasana bergolek d atas katil. ahaaaa..

diba : (baru selesai mandi) 
aku : awal ko mandi arini nak pegi mane?? (biase hari ahad klu x kuar memang x mandi la sampai tengahari)  
diba : aku ade belaja kete la.
aku : ehhh baek ko col dulu Pak Ya (pakcik driving skul merangkak pakcik sedara jauh). Pak Ya kalau ari ahad ni bz jek. kang penat je ko siap tetibe die x datang amek.
diba : (terus capai hp) dan beberapa minit kemudiannn.... Pak Ya col n bagitau harini die bz n belaja kete cancel...
aku : haaaa.. kan aku da cakap.. seb bek ko x siap lagi.. klu x bengang jekkk...
diba : nak watpe arini?? jom kuar..
(memandangkan kami punye Mr.Right pun bz arini... so... kami ENJOY) HAHA

tapi... x kan nak kuar berdua je kan.. x bezzz..
so kami ajak dina n syila 
kire aku lah paling tua antara mereka..
ANGAH la katekannn...

jom tengok gelagat kamii..


ce tengok ce tengokkkk.. macam nak ke longkang je tuuu... ahaaa

ini budak 1st time maen bowling.. dari awal smpai abih ke longkang saje. haha

ini budak jugak 1st time maen bowling. mule2 ke longkang jek.. dah nak abih 2 die suda mule score la.. 

me wif my lil sis, diba.. ko la sahabat, ko la adek, ko la pendengar luahan hati (ko bace ni mesti terharu kannn..) aku tipu je nih.. jgn pecaye sangat la. HAHA

aku, sedang memilih2 yang mane ye yang ade luck ckit.. eheee.

me wif dina (adek laen bapa laen ibu) **kaki aku macam cacat jek


diba n syila


mereka d tangga pusing2.. aku??? tukang amek gambar jelah..

n lastly, ni la gambar kat karoke..
ade 1 je pun..
sebab nak kejar mase pulak..
pukul 4 syila ade belaja kete..
diba plak nak masuk keje pukul 4.30...
tapi dek kerana teringin nak berkaroke, kami pun layan la barang sebuah,dua laguu.. ehheee..
terpakse la cari karoke yang 1 lagu = RM 1.. 
sebab mau pulang sebelum jam 4 petang..


nota tangan : bola ke longkang. haha

No comments:

Klik la. Comel ! Jom Oder !

Klik La Tabung Saya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...