About Me

My photo
Ema Faima Ahmad 24 Tahun Kakitangan UM + Pelajar UITM + Dealer Felinna Inchloss (Universiti Malaya,KL atau Manjung,Perak) Dealer Treenea (Universiti Malaya - Ema) (Manjung,Perak - Diba) Lain2 Produk Aurawhite, Maixara, Belvya,dan lain2. 0175213121-Ema 0132116780-Diba (SMS/Whatsapp)

Followers

Thursday, April 7, 2011

Ralat..

hmmm..
rase sedikit ralat..
sebab... aku x dapat keje tu..
ahhhh.. geram jugakk.

situasi nye begini ..
aku dapat tau kat 1 tempat nih (gov) ade offer kursus yang boleh d serap ke jawatan ........ 
aku pun dengan baek hatinye share dengan kawan. 
bagi tau die pasal offer nih.
siap tolong printkan borang.
padahal... aku ingat, penginterview mase aku inteview kementerian pelancongan dulu, penah ingatkan bahawasanya.... bile kite dapat tau mane2 job vacancy, sile jangan baek hati sangat nak share2 dengan kengkawan.. (kejam kan penginteview tuu)

tapi aku bukan la orang macam tu pulak..
rase x bez bile x share gan kawan info yang kite tau ni..

tapi sekarang ni perasaan lagi la x bez..
sebabnye kawan aku dapat keje tu..
aku pulak?? inteview pun x dapat apatah lagi kursus tu n seterusnye keje tersebut..
OMG... sangat terkilan + ralattt...
actually, bukan aku yang ralat sangat..
tapi mak aku.. 
sampaikan aku kate kat mak, 'dah la mak.. bukan rezeki angah lagi'
padahal dalam ati aku... ralattt la jugak... huhu

Ya Allah , jauhkan sifat dengki dalam hatiku.
jauhkan sifat cemburu yang tidak baek ini dari diriku.
Ya Allah, kau berikan lah aku kekuatan.
Kau murahkan la rezeki ku Ya Allah.. aminn..

kepada kawanku... tahniah weyhh.. aku tau ko pun serba salah kan sebab ko dapat n aku pulak x dapat.. 
ni lah namenye rezeki.
Allah tahu mane yang terbaik untuk hambaNya.. 
InsyaAllah satu mase nanti rezeki aku pulak dapat keje gov. 
dannn... ko dah janji nak belanje aku kann.. jangan wat2 lupe pulak.. heheh


nota tangan : rezeki ku masih di Manjung.. heee.. :)

No comments:

Klik la. Comel ! Jom Oder !

Klik La Tabung Saya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...