About Me

My photo
Ema Faima Ahmad 24 Tahun Kakitangan UM + Pelajar UITM + Dealer Felinna Inchloss (Universiti Malaya,KL atau Manjung,Perak) Dealer Treenea (Universiti Malaya - Ema) (Manjung,Perak - Diba) Lain2 Produk Aurawhite, Maixara, Belvya,dan lain2. 0175213121-Ema 0132116780-Diba (SMS/Whatsapp)

Followers

Saturday, April 9, 2011

takde tajuk!

dah x larat nak blogwalking..
so aku beralih la pulak ke fb walking.. hehe.
jalan2 fb kengkawan.
tertengok la fb sorg kawan nih.
die marah2. maki2 ex die.
aishhh.. pelik sungguh la.
dulu kan time bercinta..
ari2 i lap u. u lap me kat wall.
bukan inbox or IM tau. 
kat wall tu kompem la 1 dunia bleh bace.
saje kot nak sebar bg 1 dunia tau dorang tengah hangat bercinte. eheee..
lepas tu bile putus, xde dah la madah berhelah.
caci maki jelah yang dapat.
padahal mase bercinte dlu, gambar menghairah kan je.
love bite penuh leher.
tu pun die tayang bagi 1 dunia tengokk. haha.
macam x matang je kan.
padahal klu kire2 umo macam tuuu.. dah sepatutnye boleh pikir dengan bernasnya.
dah matang la sepatutnye. klu kawen, dah beranak pinak dah.
perangai macam budak baru nak up. 
macam umo belas2 tahun lagi.
padahal dah 20an.. matang la ckit weyhh.

sekarang bile dah ade awek baru.
lebih rancak pulak lap2 dlm fb nih. 
tayang kat wall.
i lap u. u lap me. i mish u. u mish me. 
(mesti ade org kate aku jelez kan) ahaaa..
sory la aku nak jelez.
klu bf aku ade fb pun, xde maknenye la aku nak ber lap2 dlm fb nih.
inbox or Im suda. xperlu tayang kat wall.
aku tengok membe2 skulah + poli aku xde lah pulak perangai cmnih.
bercinta la jgk. masing2 ade pasangan. masing2 ade fb.
klu sembang pun biase2 je.
xde pulak bermesra2 smpai orang bace pun meluat. (fb aku, aku pnye pasal la - mesti ade yg kate mcm nih)
oke fb ko memang ko punye pasal la kan.
tapi kami ni x bute tuli la pulak x boleh nak membace.
naek jelik tahu!
x cukup lagi gamaknye bermesra dalam tepon. jumpe lagi. dalam fb pun nak jugak.
baru couple la weyh. belum kawen lagi. 
orang dah kawen pun x de la mcm tu.
sekarang berkasih2 kat wall. orang dah terbiase tgk korg berkasih kat fb nih. bile 1 hari bnda 2 hilang, orang akan bercakap n berfikir bukan2..bukannye org jelez tgk korg berjiwang2. cume takut x sama sekarang dengan kemudian nanti. pas kawen kot dorg ternanti2 plak jiwang korg nih.



**sekadar contoh...
 



nota tangan : aku bukan jelez oke. cume sedikit meluat. mintak Allah jauhkan aku dari perangai tidak matang itu. aminn.

2 comments:

shark said...

adat org bercinta
tu ler knangan manis spanjang zaman
huhu~

^_^eMa^_^ said...

heee.. adat2 la jugak.
tapi rasenye x perlu kot tayang 1 dunia.

Klik la. Comel ! Jom Oder !

Klik La Tabung Saya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...