About Me

My photo
Ema Faima Ahmad 24 Tahun Kakitangan UM + Pelajar UITM + Dealer Felinna Inchloss (Universiti Malaya,KL atau Manjung,Perak) Dealer Treenea (Universiti Malaya - Ema) (Manjung,Perak - Diba) Lain2 Produk Aurawhite, Maixara, Belvya,dan lain2. 0175213121-Ema 0132116780-Diba (SMS/Whatsapp)

Followers

Monday, December 10, 2012

♥ Testimonial dari diri sendiri ♥


♥ Testimonial dari diri sendiri ♥


Dengan hanya sapuan lotion saya dapat slim semulaaa.. tetap meneruskan sapuan lotion untuk lebih slim menyelimmm.. ehehe :)





Ada yang mengatakan saya tarik gambar SEBELUM supaya kelihatan sedikit 'melebar'. Ternyata anda-anda adalah SALAH. 

Dalam berbisnes, saya tidak menipu. Saya sendiri merasai keberkesanan produk sebelum mendaftar sebagai DEALER. Ape saje produk yang akan/telah dijual, saya pasti menjadi pelanggan/penggunanya terlebih dahulu. 

Sila berfikiran +ve kawankawan :)

Dibawah adalah gambar asal sebelum di 'crop'





Terima kasih kerana memberi kepercayaan kepada Ema.
Teruskan menyapu lotion Felinna Inchloss untuk mengurangkan inch badan anda. 
Selamat ber'InchLOSS' 

Hubungi Ema untuk oder/pertanyaan lanjut
0175213121
(SMS/Whatsapp)

No comments:

Klik la. Comel ! Jom Oder !

Klik La Tabung Saya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...